OFFICE SOLUTION

Madeko Office Solution is per direct op zoek naar een talentvolle

Vacature: Magazijn medewerker

Madeko Office Solution is specialist in kantoormeubilair en projectinrichting in de segmenten nieuw, gebruikt en verhuur. Onze kwaliteit, service en logistiek vormen de ruggengraat van onze organisatie. Wij staan 7 dagen per week, 24 uur per dag paraat voor onze klanten.

Het betreft hier een functie als magazijnmedewerker in ons meubelmagazijn. De functie houdt in dat je onder leiding van de loodsbaas zorg draagt voor een optimale, probleemloze ingaande en uitgaande goederenstroom.

JIJ:

  • - hebt relevante en recente ervaring binnen een soortgelijke functie
  • - hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • - hebt goede communicatieve vaardigheden
  • - bent stressbestendig
  • - hebt geen 8 tot 5 mentaliteit
  • - beschikt over een rijbewijs
  • - hebt een pré als je een VCA-diploma hebt
  • - hebt een pré als je een heftruckcertificaat hebt
  • - werkt gestructureerd en nauwkeurig
  • - komt uit de verhuisbranche

WIJ BIEDEN:

  • - een veelzijdige, uitdagende baan met enthousiaste collega’s
  • - veel zelfstandigheid, verantwoordelijkheid en eigen inbreng
  • - een salaris dat past bij de functie
  • - een vast dienstverband na gebleken geschiktheid

INTERESSE?

Mail dan je motivatiebrief en CV naar Marina Westerduin (marina@madeko.nl) of stuur een brief naar: Madeko Office Solution BV, Parallelweg 16-20, 3931 MT te Woudenberg. Je kunt natuurlijk ook eerst bellen voor meer informatie op 033-2862196.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.